Esra...⚘⸙

Esra...⚘⸙
@dipdirimeyyit
● Her lisân bir insan ise Her kitap da o insanın bakış açılarını geliştiren bir pencere olur. Saatlerimiz nihâyete ermeden, pencerelerinizi çoğaltmaya bakın.
İlahiyat - Sosyal Hizmetler
Erzurum
19 Ağustos 1998
3666 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her şeyin yok oluşu içimi ağrıtıyor.
Sayfa 437·Kitabı okudu
Reklam
İnsan gömmek istiyor. İnsan baş edemeyeceği kadar büyük olduğu için bilinç düzeyine taşıyamadığı şeyleri zihninin çok derininde bir yere gömmek istiyor.
Sayfa 353·Kitabı okudu
"Bir insan iyi mi kötü mü öğ­renmek istiyorsan bekle... elbet içinin karasını gösterece­ği bir şey olur," derdi, "melek sandıklarının şeytan kesil­mesi karşılarına bir küçücük fırsat çıkmasına bakar."
Sayfa 310·Kitabı okudu
İyi kii...
"..yaralıydım, yaralanınca insanın annesi­ne ihtiyacı olurdu."
Sayfa 225·Kitabı okudu
İnsanın kendi kendini aşağıladığı küçük anlar çok büyük travmalar aslında çünkü insan kendini kendine karşı savunamıyor. Aşağılayan kendisi, aşağılanan kendisi, nasıl yapsın?
Sayfa 221·Kitabı okudu
Reklam