Dirmitt

Dirmitt
@dirmit22
"Başkalarının mutsuzluğu üzerine mutluluk kurulur mu?"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsan ne iyidir ne de kötü, hem şeytan vardır içinizde hem de melek. Hangisini uyandırırsak , hangisini beslersek , o ele geçirir ruhumuzu."
Kıskançlık nasıl da aklını bağlıyordu insanın. Nasıl da kör ediyordu gözlerimizi.
"Cinayet işleyenler, kurbanlarıyla birlikte kendi huzurlarını da öldürürler."