Dirmitt

Dirmitt
@dirmit22
"Hayat, yaşadıklarımızdan çok hayal ettiklerimiz değil mi zaten."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... geçmiş adım adım takip ediyor insanı. Vakti, saati gelince de sen hazır mısın, değil misin diye sormadan çıkıyor karşına.
"İnsanlar o kadar korkunç ki senin merakın, onların vahşetinin yanında çok masum kalır."
Yazarların , insanları çok iyi gözlemlediğini söylerdi babam, karşılarına çıkan kişileri kolayca anlayabildiklerini, hatta çözümleyebildiklerini...
Nezaket başkadır, insanın içinden geçenler başka.