smdmlym

smdmlym
@disticuz
Daha bizi soracak olursan, burada her şey bilmediğin gibi. Daha beni soracak olursan: "Herkesin biraz faili olduğu meçhul bir cinayetim şimdi!"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Boşuna çırpınma gökyüzü: Yurdum kadar ağlayamazsın..."
Her iyileşme bir şifadır ama her şifa bir iyileşme değildir. Dolayısıyla her ölüm de bir şifadır ama her şifa ölüm değildir...
Olaylara duygusal bakma..
Mesela depresyona neden olan şey, sevgilisiyle yaşadığı ayrılıksa eğer, yemeden içmeden kesilerek "Senin yüzünden ne hallere düştüm" yakınmalarıyla ve çektiği bütün bu kurgu ıstırapla kendisi için bir mağduriyet ve haklılık durumu yaratırken, sevgilisinin de haksızlığını ve acımasızlığını onaylar. Bu çabasıyla eğer sevgilisini geri döndürmeye başarırsa da kurban bilinciyle bir ilişki yaratmış olduğundan, bu beraberlikte mutluluk ve tatmin bulması imkansızlaşır.
Kabul etsen de etmesen de deneyimin haline dönüşmüş bir gerçeği reddetmek yerine onu hazmetmek aslında iyiye doğru atılan önemli bir adımdır.