Gökyüzündeki her yıldız, birinin yeryüzünde unuttuğu bir hayaldir; biz onlar yere düştüğünde adına 'umut' deriz. Çünkü karanlıkta parlayan tek şey; artık bize ait olmayan ama hâlâ yolumuzu aydınlatan o eski ışıklardır."
En temel kimlik göstergen olan "ismin" bile senin seçimin değilken, nasıl olur da o ismin etrafına ördüğün koca bir hayatın tamamen "sana ait" olduğunu iddia edebilirsin?