"Kimi çiçekler güneşe teslim olur, açmak onlar için bir reflekstir.
Kimi çiçekler solarken bile mağrurdur, güzelliği vedada ararlar.
Bazıları açmak için ölür; çünkü bilirler ki, kabuğunu kırmayanın gökyüzü olmaz.
Ve bazıları, toprağın güvenliğine aldanıp kendi içinde boğulur;
Zira hiç kimse, göze almadığı bir baharın galibi olamaz