arkadaşlar cidden bu 1k da öyle iletiler görüyorum ki artık 1k nın amacını unuttunuz amaç burada güzel şeyler paylaşmak edebi şeyler olsun ya da güzel müzik sözleri falan ama bakıyorum da bazıları aşırı boş iletiler atmış kusura bakmayın ama sizin burada sevgilinizi etiketleyip iyikim ya da başka şeyler paylaşmanız bizi ilgilendirmez 1knın amacını unutmayın lütfen saygılarımla♥♥♥