Baksana Jo, ne kadar uysal. Ben bu cikcikleri martılardan daha çok seviyorum; vahşi ve yakışıklı olmayabilirler ama mutlu ve içten görünüyorlar. Geçen yaz ben onlara benim kuşlarım diyordum ve annem de onları görünce beni hatırladığını söylerdi...
Uzun bir ayrılığın eşiğine geldiklerini sezmişler gibi her zaman yan yana duran, biri güçlü diğeri zayıf bu iki kız kardeş, kendilerini anlayışlı gözlerle izleyen insanlarda uyandırdıkları ilgi ve meraktan bihaberdiler.