dilara karaman

dilara karaman
@dkrmn
Sabahattin Ali çağımızın sorununu çok güzel bir şekilde dile getiriyor, “bilhassa tahammül edemediğim bir şey, kadının erkek karşısında pasif kalmaya mecbur oluşu...” çocukluğumdan beri buna daima isyan ettim. Sabahattin Ali
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“kalbe giden yol üsluptan geçer”