Sen say ki
Yerin dibine geçti
Geçmeyesi sevdam.
Ve ben seni sevdiğim zaman
Bu şehre yağmurlar yağdı
Yani ben seni sevdiğim zaman
Ayrılık kurşun kadar ağır
Gülüşün kadar felaketliydi yaşamanın
Yine de bir adın kalmalı geriye
Bütün kırılmış şeylerin nihayetinde
Aynaların ardında sır
Yalnızlığın peşinde kuvvet
Evet nihayet
Bir adın kalmalı geriye
Bir de o kahreden gurbet
Beni affet
Kaybetmek için erken, sevmek için çok geç...
Önce diyelim ki şiir bir kuşkudur
Bir otobüs yolcusunun kimliğini taşır
Bir şarkı olup bir sonbaharda
Onulmaz bir güzelliğe ulaşır
Ve yitirip rengini bir akşam saatinde
Olur olmazlaşır..