Hem bilgelik çağıydı hem ahmaklık;
hem inancın devriydi hem şüpheciliğin;
hem aydınlık hem karanlık bir mevsimdi; umudun baharı umutsuzluğun kışıydı;
hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu;
hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam aksi istikamete...
#Charles Dickens
Bazen olmuyor...
"Hatta o kadar güzel olmuyor ki,
Ancak bu kadar güzel olmayabilirdi
diyorsun.Bir gün her şey yoluna girerse,
umarım halâ hevesim ve isteğim kalmış olur."
🍂..