1 ve 2 yi okuduktan sonra beklentim bu kitap için çok yükselmişti çünkü ilk 2 kitaba bayılmıştım ama malesef beklentimi hiççç karşılamadı diyebilirim.Hatta bomboş geldi.
Dili güzel,anlaşılır ve tabiki akıcıydı:) Hizmetçi kitabıyla aynı mı acaba uff derken inanılmaz bi yere çıktı. Spoiler vermek istemiyorum ama evet güzel ters köşe yaptı Şimdi sırada Hizmetçi İzliyor var
Herkesin hayatında bir Enzo olması dileğiyle iyi okumalar
Yine sürükleyici bir kitapla geldim. Yorumları incelediğimde pek beğenilmediğini gördüm ancak benim beklentimi karşıladı açıkçası. Evet çok da fazla bir ters köşe yok. Bir kişinin hayatının hatta o gününün nasıl geçtiğini öğrenmek bende epeyce merak uyandırdı , her fırsatta okumaya çalıştım ve kısa sürede ilk kitabını bitirdim. Son kısımda Andy’nin annesinin Millie’ye söylediklerinden çocukluk travmalarına kadar indim diyebilirim Şimdi 2. Kitaba başlayacağım