dilek ünal

Tek başıma yaparım Düşsem , kendimi ayağa kaldırırım Yorulsam , tekrar başlarım Korksam , korkularımla yüzleşirim Ne olursa olsun , bir yolunu bulurum
Hayat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bize buğz eden ne varsa Ben mesela bir sesteyim Sana ait her nefesteyim şu kara asfalta kizmişim Böylece bütün ayaklarim yaya önce kendi damarlarimdan başlamaliyim çatlamaya Dedim kendime, bütün iyi niyetlerini bir gece vurdun ya Avunmak ve kan kaybetmek kolay sustum dur dünya!
... Her şey geçecek. En zor anımda, en umutsuz olduğumda, en bittim yapamayacağım dediğimde... Gülsem de ağlasam da ya da hiçbir şey hissetmeeyecek halde olsam da... Bu düşünce hiç çıkmaz aklımdan! Ben bunca uğraştan sonra iyi olacağım! Herkese her şeye rağmen demek bile içimden gelmiyor. Kimseyi karşıma almaya niyetim yok. Herkes her şey kendi dünyasına baksın. Ben kendim için huzura ulaşacağım. Yaralarımı sarmayı, kendi kendime şefkat vermeyi, kendi elimde kendi başımı okşamayı öğreneceğim. 🍀
'Biraz gül, yahu! Değmez vallahi bu dünya.’ Peyami Safa
"Yanında kalmayacağın bir kalbe sakın dokunma. Sen bir görümluk bahar dersin Geride koskoca bir kış kalır." Nazım Hikmet