Kitabın ana karakteri Nora yaşadığı pişmanlıkları ve yaşamak istediği hayatı bir gece kütüphanesinde kitaplarla buluyor.Kitabların her birinde noranın yaşamak istediği hayat yazılı.Başka kararların olduğu şunu yapsaydım nasıl olurdu,bu sporu yapsaydım nasıl olacaktı,Şu adamla evlenseydim geleceğim nasıl oluru,arkadaşımla tatile gitseydim orda ne yaşardım gibi hayatlar yazılı.Ama hepsinde de mutsuz olacağını gördüğü mutlu olmadığı bir hayatla karşılaşıyor. Herkesin yapmak istediği ama maalesef ki olmadığı bir hayat.Okurken hiç sıkılmadım ve hayatın o anda kalmanın nasıl önemli ve değerli olduğunu gösteren bir kitap.