Benim burda ne işim var diye diye düşündünüz oldu mu hiç?Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de herbir dönemeci kendiniz yarattığınız için bu tamamiyle sizin suçunuzmuş gibi hissettiğiniz.Üstelik dışarı çıkmanızı sağlayacak bir çok yol olduğunu biliyorsunuz çünkü labirentten çıkmayı başarmış,dışarda gülüşüp oynayan insanların sesini duyuyorsunuz.Çalı çitlerin arasından arada bir görüyorsunuz onları.Yaprakların arasından gelip geçen şekiller halinde.Öyle mutlu görünüyorlar ki onlara değil bu işi onlar gibi yapamadığınız işin kendinize kızgınsınız.Oldu mu hiç?
Kitap zülfü Livanelinin sevdalım hayat kitabının devamı gibi hatta bazı bölümler kopyala yapıştır yapılmış.Sanki aynı sevdalım hayat kitabındaki bazı bölümleri tekrardan okuyorum sanki sevdalım hayat kitabının ortasını açmış birdaha okuyorum