Dilara Küyük

Dilara Küyük

, bir kitap okudu
7/10
·309 syf.·
2024 83. kitabı
Cara Hunter
7.8/10 · 953 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
6/10
·400 syf.··
2024 80. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2024 20:14
Çok kötü değildi ama kaliteli de değildi bence. Çok fazla fantastik okuyanların değilde yeni yeni bu türe girenlerin seveceği bi kitap olduğunu düşünüyorum.Aslında konusu güzeldi, karakterleri de eh işte iyiydi ama yazım şekli, karakter gelişimi, yazarın dünyayı anlatım gücü baya zayıftı. Arwen hakkında ne düşüneceğimi bilmiyorum, beni sinir eden çok yönü vardı. Ben 'ondan nefret ediyorum ama çok yakışıklı/ o iğrenç biri ama onu öpmek istiyorum' kafasında yazılan karakterlerden nefret ediyorum. Nefretten aşka desen değil slow burn desen değil.. aradaki dengeyi kuramamış hatta kurmayı bile düşünmemiş yazar bence. Ayrıca yani ana karakter olarak sen naptın kitap boyunca acaba? Hiç bi şeyi kendisi çözemedi, kendi kendine düşünüp bulamadı hep birilerinin verdiği bilgilerle şekillendi her şey onun için. Bi de kitap sonunda öğrendiği gerçekleri şak diye benimsemesi? Tam da bu nedenlerle sıfırdı karakter gelişimi. Ayrıca mantıksız noktalarda vardı. Mesela ben taşlarla alakalı bi şeyler okuyacağımı, yine taşlar özelinde güçlerle şekillenen bi dünya göreceğimi düşünmüştüm ama alakası yoktu, laf olsun diye koyulmuş kitabın ismi resmen. Ortalarına kadar hala ok, bi şeyler gelecek taşlarla ilgili derken hoop perilere evrildi olay ve bu bilgiler çay sohbetinde verilir gibi verildi sindirme falan yok pat diye yola devam edildi falan. Çok fazla boşluk vardı, evren yetersizdi daha doğrusu anlatımı yetersizdi. Bence goodreads puanı çok fazla bu kitaba.
Oniksin ŞafağıKate Golden · Martı Yayınları · 2024126 okunma
7/10
·784 syf.··
2024 79. kitabı
İlk kitapla kıyaslanınca pek sevemedim malesef. Öncelikle sen romantik misin dram mı kategori olarak eeyy Keeping 13?? İkisi birden kesinlikle olamaz bence çünkü iki tür de baskındı. Yani şahsen karakterlerin küçük olmasından dolayı ikilinin yakınlaştığı bölümleri direkt atladım sarmadı beni, ilk kitapta daha tatlılardı bence.Bu sıcakta bu kadar dram bu kadar keder okumak ruhumu çürüttü resmen, o küçük çocukları düşün düşün kafayı yedim kitabın sonlarına kadar. Spoi,, 'Gerçekten mi?' 'Gerçekten.' Bu diyalog o kadar çok döndü ki kitap boyunca delirtti beni tamam anlıyorum Shannon duygusal olarak çok problemli çok ağır şeyler yaşıyo ama biraz bunalttı beni bu drama queenlik ya en ufak bi olayda ya da sözde Johnnyle olan ilişkisinde tak diye başa dönmesi o beynini kemiren umutsuzluğu beni 40 derece güneşin altındaymışım gibi bunalttı. Yani tamam herkes dertli ama küçük kardeşleriyle fazla ilgilenmemesi kitap boyunca (ilgilenmemesi derken yani aralarındaki ilişkileri göz önünde tutmaması yazarın) ayrı sinir etti. Sean yatağını ıslatıyosa konuşmuyosa bişeyler yap mesela dimi? Ya da sonlarda Johnny çocukları almak için eve dönerken gitme falan demesi?! sinir etti beni. Bana bencil bi karakter olarak geçti kendisi mlsf. İlk kitabı daha çok beğenmiştim çünkü bu kadar dram yoktu ama ilk kitapta Shannonın bu saflığı beni delirttiyse bu kitapta hastanelik etti yani o derece. Johnny öfkeli falan ama iyi bi karakter onu seviyorum, annesine bayıldım hatta Johnny ailen olay git tadını çıkar... Ama Shannon?ı-ıh sevemiyorum mlsf. Gibsieyi de ilk kitapta sevmiştim ama burda sinir bozucu buldum yer yer.Benim en sevdiğim karakter Joey.(yine) hemen onun kitabını okumak istiyorum ya çok üzülüyorum ona. O evin en kötü vurduğu isim Joey aralarında, ve yaş olarak/ karakter olarak Shannondan
On Üç'ü SaklamakChloe Walsh · Martı Yayınları · 20241,059 okunma