Aslında bizim doğamız, diğer şeylerin doğasından daha hakiki değildir ve onlarınkinden çok daha az statik ve kalıtsaldır. Durum böyleyken de samimiyet, saçmalığın ta kendisidir.
Bu aralar yapayalnızım yine öyle ortalık yerde de konuşamıyorum bunları ama içimde de tutamıyorum burada dursun işte, o kadar sevgisiz o kadar yalnızım ki yemin ediyorum içim acıyor oturup daha da abartmak istemem ama belki de hiç sevilmemişim ya zor geldi bu gece insan at gibi gidiyor gidiyor da ufacık diken gelse nalsız ayağına tepetaklak oluyor sanırım.