dmalbolge

Mantığın Sesi
Bizi doğanın ve onda gizli olan gücün yönettiğine inanmak hakkın.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

dmalbolge

, bir kitabı okumaya başladı
Andrzej Sapkowski
8.3/10 · 4.285 okunma
kendime not
Tanıştığım ya da dışarıdan gördüğüm herkese gıpta ile bakıyorum gösterdikleri yönlerine inanıyorum beğeniyorum kendimi değersiz görüyor onları yüceltiyorum ama insanların tutarsızlığı rezilliği çok kahretti beni. Bundan sonra adımını beğenmediğimin ayağını nefes alışına kurulduğumun nefesini skeym. 3 5 tane arkadaşım var çoğu kişinin olduğunu sandığı kişilerden katlarca kaliteliler hayatımda onlar ve ben. Çok da duymamak lazım herkesi.
Hastayım mutsuzum her şey o kadar nefret ettiğim şekilde ilerliyor ki, yeniden kendimden nefret dönemindeyim yatağımda ölmeyi bekliyorum bu da burada başka bir dip olarak dursun.