" Ve içimde geriye dönmek korkusu var. Hiçbir şey hatırlamak istemiyorum. Elimi cebime sokarken, bana iki gün evvelini hatırlatacak bir kağıt parçasına, bir şeye rastlamaktan bile korkuyorum. "
" Ah ben ruhumun içindeki o ikinci ruhu bilirim , esrarı gören gözleriyle ve esrarı duyan kulaklarıyla her şeyi sezer ve bana sezdirir ve beni aldatamaz , ah , içim beni aldatmaz . "
" Gerçekten sevdiğim pek az insan var ; hele saygı duyduğum daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor ; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı , duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.