Z

Z
@dmnnzeynep
"Tüketen insanın üreten insandan daha değerli olduğu bu yanlış ve ahlaksız döneme tahammülüm kalmamıştı artık."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O gün biz kadınların bu dünyada ne kadar yalnız olduğumuzun farkına vardım!"
- Dünyaya neden pis diyorsun? - Pis ya ! Senin gibi serseriler benim gibi zavallı yaşlıları ezecek ve hiçbir yasa beni senden koruyamayacak...
"Unutulacak dünler , yaşanılacak günler var." - Gazapizm
Müzik
"Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem , gitmem. Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir. Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem."
Müzik