Oldum olası yunan mitolojisine hayranım. Kitabi okurken mitoloji dünyasında dans ettiğinizi zannedebilirsiniz. Bir solukta bitirdiğim bir kitap oldu. Kitap için tek bir cümle söylemek gerekirse "Öyleyse çocugum başka bir dünya yap" Kirke hayata geriden başlamıştı ama kendine başka bir dünya yaratmayı sonunda başarmıştı. Bu dünyayı zevkle okudum. Yazarın kalemine sağlık.