Büyüksün ve ölüyorsun, köpek ve karınca gibi, onlardan daha fazla pişmanlıkla ve sonra çürüyorsun; sana soruyorum, solucanlar seni yedikten, vücudun mezarın rutubetinde eridikten, artık tozun bile kalmadıktan sonra sen neredesin, insan?
Heyhat! Demek ki bütün bunlar bana göre değil miymiş? Diğerlerini kıskanıyorum, zira her bir kişi yazgının onu lanetlediği yükten şikayet eder; bazıları bu yükü varoluş sona ermeden üstlerinden atarlar, bazıları da sonuna kadar taşır. Peki, ben bunu taşıyacak mıyım?