Sezin'in tüm kitaplarını okumuş biri olarak söyleyebilirim ki içlerinde en sürükleyici olanı buydu. Okuyucuyu germeyi ve sürekli bir sonraki sayfada ne olacağını merak ettirmeyi çok iyi başarmış. Kitap boyunca ana karakterle beraber siz de atılan her adımı ve yaşananların gerçekliğini sorgularken buluyorsunuz kendinizi. Sonlara doğru tam tüm taşlar yerine oturdu derken yazar bizi son bir kafa karışıklığıyla baş başa bırakıyor. Zaten Eylül'ün yaşananlardan sonra psikolojik olarak tamamen normal kalması beklenemezdi diye düşünüyorum. Bu arada olay örgüsü ilerledikçe kitabın başlarında verilen detayların hiçbirinin boşuna olmadığını anlıyorsunuz. Güzel kurgulanmış, yer yer duygusal betimlemeleriyle okuyucuyu düşündüren bir kitap. Özellikle psikolojik gerilim sevenlere tavsiye ederim