kitaplığımda bir kitabın aynısından iki tane olmasını sevmediğimden, geçtiğimiz aylardaysa bu kitap bana hediye geldiğinden her zaman yaptığım gibi kendi kitabımı sevdiğim birine hediye edip bana hediye edilen kitapla beraber yeniden okumamı yaptım. bu kitap veya dizisi bana anlam veremediğim şekilde farklı zaman dilimlerinde farklı yerlerden vuruyor ve bu çok da keyif verdiğinden kurduğum duygusal bağı tarif edemiyorum. kendimi marianne sheridan'a inanılmaz yakın hissediyorum. farklı zaman dilimlerinde, farklı yerlerde ama hep aynı ben olarak. hislerime, düşüncelerime tercüman karakterleri okumayı sonsuz seviyorum hatta o kadar çok ki canım fazlasıyla murakami okuması yapmak çekiyor son günlerde. keyifli günler sevgili okur