İnanılmaz bir şeydi... Uzun zamandır bu kadar saran bir kitap okumamıştım (ders çalışma zorunluluğumdan ötürü zaman yaratamamış ve bir ayda okumuş olsam bile)
Yazarın dilinin inanılmaz etkileyici olduğunu düşünüyorum, boğucu ve yerli yersiz dolambaçlı, okurken kaşlarımı çatmaktan alıkoyamadım kendimi. Karakterleri biraz daha detaylı okumak isterdim ama buna takılmayacağım. Çoğu gerilim/karanlık akademi olarak adlandırılan kitaplarda bulunan klişe ögelerden sıyrılmış bir yanı vardı bunu inkar edemem. Son 70 sayfası özellikle "ama bu kadar da olmaz" dedirtti. Baştan sona gerçekten "ne okuyorum ben" ya da "bunlar nasıl ilişkiler" dediğim yerler oldu. Psikolojik baskıyı üzerimde hissettim gerçekten. Sonu, son cümlesi demeliyim, bi süre duvara bakmama sebep oldu. Bilenler varsa, devamı gelecek mi? Beni aydınlatınız cünkü devamı olacaksa eğer aklımda inanılmaz teoriler oluşmaya başladi. Sonu son gibi değildi çünkü, garip hissediyorum. Okuyun efendim, bence pişman olmazsınız