Hany

Hany
@dogadanbirokur
️️ 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘬𝘺 𝑶𝒎 𝒎𝒂𝒏𝒊 𝒑𝒂𝒅𝒎𝒆 𝒉𝒖𝒎
Eğer Beni Görebilseydiniz peki görebiliyor muyuz?
4/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2025 8. kitabı
Selamlarr, çok büyük bir beklenti ile başlayıp ufak bir hayal kırıklığı eşliğinde bitirdiğim Eğer Beni Görebilseydiniz hakkında konuşmak istiyorum. Konusu ilk başta inanılmaz ilgimi çekmişti ve okumaya başladığımda kesinlikle beğeneceğimden emindim. Yazarın dili oldukça sade ve hafif, gereksiz betimlemeler ve karmaşık bir anlatım yok. Kitap bütünüyle akıcı ve keyifliydi. Hatta genç edebiyat kitaplarında son zamanlarda giderek popüler bir hale gelen "Z kuşağı yazım dili" ucundan vardı, ben pek sevmesem de kitabın içine girmeyi kolaylaştırıyor. Eğer kitabın sonu başı kadar iyi olsaydı benden 8-9 puan alırdı ama... ! Spoiler içerebilir Ama ama ama. Kitap öyle hızlı ve saçma bitti ki ne olduğunu anlayamadım bile. Karakterin ve kitabın ana konusu olan görünmezlik meselesinin nedenini, devam edip etmediğini okuyamadık. Yani tamamen bir boşluk kaldı. İlk bölümlerde ana karakterin teyzesi imalı şekilde bu görünmezlik meselesine şaşırmadan tepki veriyor ve okur olarak buradan bir şey çıkacağını anlıyoruz, yazar bize bunu söylüyor ama yok? Altından hiçbir şey çıkmıyor üstüne teyzeyi bi daha çok az görüyoruz kitapta inanılmaz saçma. Karakter ilişkileri de bir o kadar dengesiz ilerledi. Koskoca kitap boyunca sadece birkaç sayfada karakter gelişimini belli eden şeyler vardı ve üzgünüm ama asla yeterli değildi. Resmen kitabın son 60 sayfasını başka biri yazmış gibiydi. Üzülerek tavsiye edemeyeceğim. Dediğim gibi sonu başı gibi güzel olsaydı favorilerimden birisi olabilirdi.
Eğer Beni GörebilseydinizAnn Liang · Olimpos Yayınları · 2023636 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·64 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2025 16:16
4/5 Herkese merhabaa bugün kısa ama inanılmaz etkileyici bir kitabın yorumu ile geldim. Karanlık Kitaplık Serisi'ne mensup bir kitap ve ben karanlık edebiyata BAYILIRIM. Bu kitap ya da hikaye demeliyim zaten vampir edebiyatının (böyle isimlendirildiğinden tam emin değilim) kültlerinden birisi, ilklerden birisi ve bu gerçekten etkileyici. Boğucu ve zaman zaman kaş çatmaya sebep olan bir dili vardı bu hoşuma gitti. Kitabın girişinde yazarın hakkındaki şeyleri ve hikayeyi yazma sürecini okurken çok keyif aldım, gerçekten gizemlerle dolu ve "vay be" dedirten olaylar dönmüş zamanında ahajwkskd doğruluğu tartışılır tabii ki. Hikayeye dönecek olursam kısa olması bence iyi olmuş çünkü bu hikaye ancak bu kadar anlatılabilirdi. Tek oturuşta okunabilecek güzel bir eser. Gotik karanlık edebiyatı seviyorsanız öneririm
VampirJohn William Polidori · İthaki Yayınları · 20191,085 okunma
Kendimi Boğmak İstiyorum
7/10
·460 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 14 Nisan 2025 21:46
İnanılmaz bir şeydi... Uzun zamandır bu kadar saran bir kitap okumamıştım (ders çalışma zorunluluğumdan ötürü zaman yaratamamış ve bir ayda okumuş olsam bile) Yazarın dilinin inanılmaz etkileyici olduğunu düşünüyorum, boğucu ve yerli yersiz dolambaçlı, okurken kaşlarımı çatmaktan alıkoyamadım kendimi. Karakterleri biraz daha detaylı okumak isterdim ama buna takılmayacağım. Çoğu gerilim/karanlık akademi olarak adlandırılan kitaplarda bulunan klişe ögelerden sıyrılmış bir yanı vardı bunu inkar edemem. Son 70 sayfası özellikle "ama bu kadar da olmaz" dedirtti. Baştan sona gerçekten "ne okuyorum ben" ya da "bunlar nasıl ilişkiler" dediğim yerler oldu. Psikolojik baskıyı üzerimde hissettim gerçekten. Sonu, son cümlesi demeliyim, bi süre duvara bakmama sebep oldu. Bilenler varsa, devamı gelecek mi? Beni aydınlatınız cünkü devamı olacaksa eğer aklımda inanılmaz teoriler oluşmaya başladi. Sonu son gibi değildi çünkü, garip hissediyorum. Okuyun efendim, bence pişman olmazsınız
Eğer Kötü OlsaydıkM. L. Rio · Ren Kitap · 20241,254 okunma
5/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2025 19:25
Yarım bırakıyorum maalesef. Son 90 sayfam kalmıştı ama o kadar baydı ki ilerlemek içimden gelmedi. İlk beş bölüm çok güzeldi aslında. Sonra yazar dengeyi bozdu ve kitap kendinden soğuttu. Yazarımız evreni pek iyi işleyememiş açıkçası, kurgu çok güzel ve sağlam ama yerine oturmayan ve olmayan bir şeyler var. Uzun zamandır yarım bıraktığım bir kitap olmamıştı. Üzdü...
RavensMargaret Rogerson · Guardian Yayınları · 2024283 okunma
DEMİR ALEV • kitap yorumu • dogadanbirokur
10/10
·920 syf.··
Beğendi
·
2024 19. kitabı
·
45 günde okudu
·
Okunma: 26 Kasım 2024 22:36
Bu... bu neee???? BUGÜNE KADAR OKUDUĞUM EN GÜZEL FANTASTİK KİTAPLARDAN BİRİ MİSİN SEN? İlk kitaba (Dördüncü Kanat) kıyasla gerçekten çok daha güzeldi. Tam 920 sayfa.. bu kadar uzun soluklu bir kitabı heyecanı bir kez bile düşürmeden, okuru yormadan, akıcılığı bozmadan yazmak her yiğidin harcı değildir. Yazarı tebrik ediyorum. Çok fazla karakter var ve bunları dengede tutması da akıl alır gibi değil. Kitabın olay örgüsü kusursuz işlenmiş, dili zaten inanılmaz akıcı. Betimleme olay dengesi de çok iyi bir şekilde ayarlanmış. Bölüm sonlarının çarpıcılığı, ne uzun ne kısa olmayan kararında bölümler, çok fazla karakter olması ve kafa karışıklığı yaratmadan okura aktarılması, olayların geçtiği mekanların kusursuz betimlenmesi ve özellikle hareket içeren sahnelerin okurun gözünde mükemmel bir şekilde canlandırabileceği şekilde yazılması... sabaha kadar sayabilirim. Merakla ve heyecanla üçüncü kitabın ülkemizde çıkmasını bekleyeceğim. Beklerken kafayı yememeyi umuyorum, saygılar.
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20243,216 okunma