“Dünyayı değiştiremem ama kendimi değiştirebilirim. Okuduğum her cümle beni yeniden şekillendiriyor. Karanlığa düşünce ışığı aramam; çünkü ışık zaten kitapların içindedir.”
Bir şeyin önemini onu kaybetmeden anlayabilen insan sayısı ne yazık ki çok azdır .O nedenle kendinizi ve değerinizi insanlara hatırlaymayı asla ihmal etmeyin .Ha bir de ara sıra teşekkür edin dalağınıza ve diğer tüm organlarınıza.Kim bilir belki de teşekkürünüzü duydukları için daha çok bağlanırlar size ve hayata .