İki gözümün nuru tez kitabım . Tadı hala damağımda. Hem o doksanların havası hem o kış mevsiminin tasviri. Bende yeri apayrıdır. Ahmet Ümit’e Sis ve Gece’den başlamak mi? Bi deneyin derim.
Üç hikayeden oluşması olayların çözülme durumunu biraz aceleye getirmiş gibi sanki. Yine de baskomser nevzat insanın ruhunu okşamıyo değil hani. Ama tek bir olay örgüsü her zaman favorim .