kısa olduğu ölçüde etkileyici, basit olduğu ölçüde derin bir kitap.
okuyanı bu kadar fazla etkilemesinin en büyük sebebi de sanırım kullanılan dil ve anlatım tarzı, kitaptaki o karanlık, kasvetli, ciddi ve boğucu hava.
"insan ne de olsa daima biraz kabahatlidir."