DostaViski

DostaViski
@dopamiin
Pişmanlığın kıyısında, yaşamak için sebep arıyorum. #236882783
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerindeki ifadenin onu ele vermesi müm­kündü.
1000Kitap
Herkesin yaptığı şeyi yap­mak içgüdüsel bir tepkiydi.
1000Kitap
Ki­tabın adı yoktu. İnsanlar ona sadece kitap diyorlardı.
1000Kitap