DostaViski

DostaViski
@dopamiin
Pişmanlığın kıyısında, yaşamak için sebep arıyorum. #236882783
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"düşünceler bir kere harekete geçtiler mi, durmak bilmeden kafamın içinde dönüyorlar,
uykuda bile peşimi bırakmıyorlardı."·Kitabı okudu
1000Kitap
"Bizi tümüyle hiçliğin içine yerleştirdiler,
çünkü bilindiği gibi yeryüzünde hiçbir şey insan ruhuna hiçlik kadar baskı yapmaz."·Kitabı okudu
1000Kitap
Dürüstlüğünden en ufak bir kuşku duymadım.
1000Kitap
biz zavallılar kaderimize razı olmalıydık.
1000Kitap