DostaViski

DostaViski
@dopamiin
Pişmanlığın kıyısında, yaşamak için sebep arıyorum. #236882783
İlk kez birine yürümüşümdür :P
Pek sevimli bir bey değil. Ona kendimi tanıttım, kim olduğumu anlattım. Bana elini bile uzatmadı.
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
:D
“Kim olduğumu biliyorsunuz, sizin kim olduğunuz ise beni ilgilendirmiyor.”
1000Kitap
bu soğuk, küçümseyici bakış beni biraz kızdırmıştı.
1000Kitap
Yaşamda önüne çıkanı devirerek yol almaya alışmış ve somut başarıdan şımarmış, kendi kendinin mimarı bu iriyarı adam, üstün olduğu düşüncesine kendini öyle kaptırmıştı ki, ona karşı koyulmasını kendisine karşı haksız bir ayaklanma ve neredeyse hakaret olarak algılıyordu.
@.........·Kitabı okudu
1000Kitap