10/10
·400 syf.··
2025 139. kitabı
PINAR SALMAN~LAL FİGAN ~BAĞLI~ Selam.Bugün sizlere pinarsalmnn kaleminden #lalfigan serisinin son kitabı ile geldim.Evet veda kitabı olduğu için biraz buruğum.Erva ve Doru’yu o kadar benimseyip o kadar sevdik ki sanki bizdendiler.O yüzden son kitapta onları okurken çok duygulandım.Ne yazık ki bu kitapta çok üzüleceğimiz kayıp yaşadık.Ve Erva’nın minik kızı ile vardı mücadele gerçekten çok zordu. Ama pes etmemesi ve daha güçlü geri dönmesini çok sevdim.Ah Doru’cum yanlış anlamalar ve yalanlar yüzünden çok acılar çektin yaşadıkların çok üzdü.Ama sonunda Erva’nın elini tutman ve yolunuza devam etmeniz çok güzeldi.Sizin aşkınıza bayılıyorum. O kadar zorluğa,o kadar ihanete,yalana,acılara rağmen asla birbirinizden vazgeçmediniz.Bir askeri kurgu olarak bu kitapta muhteşem sahneler okuduk.O sahnelerin gerçekçiliği ve içtenliğine de bayıldım.Muhteşem bir seriydi ilk kitaptan son kitaba kadar tüm duyguları en içtenlikle yaşatan yazarımıza teşekkür ediyorum. Bu seriye mutlaka bir şans vermelisiniz diyorum. uyarımı da yapmak istiyorum. Erva,kayınpederinin ölümü ve Gümüş’ün bebeğini kaybetmesinden sonra Doru’nun ailesinin onu suçlaması ve ona karşı tavır almaları nedeniyle çok üzülmüştü.Bir de bu yetmezmiş gibi babasını kaybettiği için bir boşluğa düşen Doru’da Erva’dan uzaklaşınca bu Erva için son nokta olmuştur.Bir de Erva asla sahip olamayacağını düşündüğü sırada bir bebeğe hamile kaldığını öğrenince ve hamileliği de tehlikede olunca ailesi tarafından Amerika’ya götürülür.Bu ayrılık her ikisini de çok üzmüştür.Erva bu süreçte çok tehlikeli bir hamilelikten sonra ne yazık ki kızıyla ilgili çok acı bir haberle karşılaşır ve onun için çok büyük bir mücadeleye başlar.Bu da yetmezmiş gibi çok değerli bir varlığını da kaybeder. Araya giren iki yıl Erva için acılarla doludur. Diğer
BağlıPınar Salman · Pukka Yayınları · 2025182 okunma
Puan vermedi·62 syf.··
2024 9. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 04 Kasım 2024 12:59
Küfür kullanmadan Adam'a ve bu novellaya karşı hislerimi tam olarak anlatabileceğimi düşünmüyorum ama ulan be herif sen ne iki yüzlü, alçak biriymişsin! Zaten mıymıntının tekisin diye seni sevmiyordum, yırtık dondan çıkar gibi her güzel sahnenin içine ediyordun. Hatta sırf senin yüzünden bu kitabı bile okumayacaktım ama görüyorum ki sandığımdan da büyük bir şerefsizmişsin! Önceliklerin desen yok. Bir ona ağlarsın bir buna ağlarsın. Tamam kardeşini kurtaracaksın tabii ki ama daha sonrasından bir tarafını sağlama aldın zaten diye kızın peşinden gitmeyecektin bile! "Yaa rahatım burada, hiç gidesim yok. Zaten kız benden ayrıldı abi neden gideyim?" triplerine giriyorsun. Hani aşkından ölüyordun lan? APTAL. BİR DAHA SENİ BU KIZIN DİBİNDE DOLANIRKEN GÖRMİCEM YÜZSÜZ ŞEREFSİZ Kusura bakmayın engel olamadım, biraz içimi döktüm.
Fracture MeTahereh Mafi · HarperCollins · 2013144 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yine ana huang ve yine ben
7/10
·368 syf.··
2024 57. kitabı
Bunu okumak o kadar aklımda yoktu ki şuan neye inceleme yazdığıma bile emin değilim. Açıkçası ana huangın kitaplarına hayran olmasam da her seferinde bi şekilde sardığından kendimi okumuş buluyorum. Bi de çevrilirse okurum pdften falan diyodum güya. Neyse sonuç olarak yazım dili basit olduğundan bu tür kitapları orjinal dilde okumak daha basitmiş, belki bundan sonra hep böyle devam ederim. Kitaba gelecek olursak her zamanki gibi burdan twisteda laf geçirmek istiyorum: yazar madem şöyle erkek karakter yazabiliyodu, neden bizi sinir krizine sokmayı tercih etti? Bu seride sadece 2 kitap okumuş oldum bununla beraber ama karakter gelişimlerinde ve kişiliklerinde ciddi ilerleme var tebrik ediyorum. İlk kitabı okurken kai ve isayı merak ettiğimi zaten söylemiştim ama ilk kitabı şuan pek hatırlamadığımdan tam olarak hangi nokta beni cezbetmişti bilemiyorum malesef. Kainin kişiliği falan unutmuşum mesela ama okudukça az biraz hatırladım sayılır. Kitaba 7 vericem çünkü tövbe haşa ama galiba ben kitabı beğendim. Smut sahneleri sallayıp geçtim direk(gece gece ona katlanamazdım) İşleyişi fena değildi ama beni biraz politikaya boğdu. Yok yönetim kuruluymuş yok bilmem neymiş çok umrumda değildi açıkçası. Ama dediğim gibi konu ve genel işleyişi beğendim. Karakter özelinde isayı da sevdim diyebilieim sanırım. Zaten ilk kitapta da beğendiğim bi karakterdi (bu kitapta da sloane aşırı dikkatimi çekti, sabahlayıp onun kitabını okumamak için kendimi zor tutuyorum+ olarak Alessandra da gözüme girdi onu bile merak ettim) ama bu kitapta hayatını daha derinlemesine gördüğümüz için daha iyiydi. Bi kere kitabın yarısına gelene kadar karakter bizden de sır sakladığı için bazı kısımları en baştan kafamda oturtamadım, tamam kaiyi geçtim de keşke biz tam manasıyla bileydik olayı ya. Mesela ben onun
King of PrideAna Huang · Bloom Books · 2023981 okunma
Puan vermedi·368 syf.··
2023 8. kitabı
ay basak allah kahretmesin seni dört bes saatte okudun bitirdin. aferin. üst üste üc sınava girip bioinformaticsten sıcınca yatagıma yatınca tt izlemek istemedim ve suna basladım. ya cok heyecan vericiydi valla kalbim pır pır etti ama sonra bi sevismeye basladılar kardesim yüz elli sayfa boyunca sevistiktiniz artık pozisyonlar döngüyd girdi ilk parmakla sonra em sonra ters cevir sonra üstüne oturt bi yerden sonra insanın ici cıkıyo yani bu azgınlıkla bu yasa kadar nasıl geldigini sormicam kızın (hyr cevabı bildigimden degil hyr hyr hyr) neyse sevismelerin ortasından sonra sıcmıslarxı sonuna dogru da sıvadılar yok yok kitapta. dünyada bulunan her konu olabilecek sey sıkıstırılmıs ama bas erkegimiz de erkek yani bal gibi cocuk olmus leb demeden leblebiyi anlıyo ne istedigini her an bilcek kadar tanıyo seni falan süper bayıldım baya süper neyse uykusuzluktan ölcem ben uyiom iyi günler be geceler dilerim tabi bole bisi mümkünse :/
Jason Thorn’u SevmekElla Maise · Yabancı Yayınları · 20231,442 okunma