#KımberleyFreeman - #lssızKarTaneleri
@arkadya_kitap
Merhaba okumanın farkındalığına inanan güzel insanlar.
“Bence hayattaki birkaç önemli şeyden biri birilerinin sana ihtiyaç duyması.”
“Sen başıma gelen en güzel şeysin.”
Kar taneleri, kaybedilmiş bir çocukluk için dökülen gözyaşlarına şefkatle kucaklar…
Tek kelimeyle Muhteşem️
Müthiş bir kitap İnsan okurken kendi kalp atışlarını sayfaları çevirdikçe duyuyor...Anlatmak için bitmesini,bitirmek için ertesi günü bekleyemiyor..
Birini kendinden çok sevmek,onun acısını onudan fazla hissetmek ve bunları küçük bir yüreğe sığrıp sonuçları altında ezilmek️
Sabırsızlıkla alıp su gibi akan sayfalarda kaybolmak çok güzeldi.
O kadar etkilendim ki uzun süre etkisinden çıkacağımı da düşünemiyorum.
Ebeveyn,kardeş,sevgili,dosluk ve bu gibi bütün duyguları yaşıyorsunuz ve çok etkileniyorsunuz. Anlatım, Konu gerçekten başarılı...
Bu, onları Rusya’dan çıkarmak için büyük hayalleri olan üç Rus kız kardeşin inanılmaz bir hikayesi. Bu hikaye, bu kız kardeşlerin, zaferlerinin, mücadelelerinin, kalp ağrılarının ve sonunda mutluluklarını.
Hayallerine ulaşmak için yaptıkları plan neticesinde Rusya’dan, Londra’ya kaçış, kıskançlıklar, hayal kırıklıkları, öfkeler, ayrılıklar, kırgınlıklar, birbirlerine duydukları sevgi
Peki, her gün masalı mutlu sonla biter mi
Her acıyla daha derin yaralar alan bir dostluk, nefreti de beraberinde getirmez mi