🤍 İyi ki dostlar!😊
"Anladık iyisin, Ama neye yarıyor iyiliğin? Seni kimse satın alamaz, Eve düşen yıldırım da Satın alınmaz. Anladık dediğin dedik, Ama dediğin ne? Doğrusun, söylersin düşündüğünü, Ama düşündüğün ne? Yüreklisin, Kime karşı? Akıllısın, Yararı kime? Gözetmezsin kendi çıkarını, Peki gözettiğin kimin ki? Dostluğuna diyecek yok ya, Dostların kimler? Şimdi bizi iyi dinle; Düşmanımızsın sen bizim, Dikeceğiz seni bir duvarın dibine; Ama madem bir sürü iyi yönün var, Dikeceğiz seni iyi bir duvarın dibine İyi tüfeklerden çıkan; İyi kurşunlarla vuracağız seni. Sonra da gömeceğiz; İyi bir kürekle, İyi bir toprağa." -Bertolt Brecht
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol." Mevlana Celaleddin-i Rumi
İYİ OLURSUN
İnandıklarımız değişir bazen! Güvendiklerimiz ulu orta bırakırken, Giderken... Mesela, önemsiz hissettirirken. Bitmez dediğimiz biter Geçmez dediğimiz geçer Yakar dediğimiz zemheri olur Ve anlamsızca iyi olursun kırıldığın yerden... Eksildim derken. Dündar Öztürk
Şiir
"Senin olmadığın yerde seni savunanlar gerçek dostlarındır."
Funda'dan...
​Bazı insanlarla aranızda ortak bir asal bölen bile bulunmaz.