Tanrı evreni tamamen rastlantısal bir şekilde de yaratabilirdi. Ancak öyle görünüyor ki, evreni belirli yasalar çerçevesinde oldukça düzenli bir şekilde gelişecek biçimde yaratmayı seçmiş.
Bence beyin bilgisayar gibi bir program. Dolayısıyla teoride beyni bilgisayara kopyalamak mümkün. Bu sayede bedenen öldükten sonra bile bir yaşam formu oluşturulabilir. Ancak şu anki imkanlarla bunu gerçekleştirmemiz mümkün değil.
Hayatta en önemli şey kazançlarınızı kullanmak değildir. Bunu herkes yapar. Asıl önemli olan kayıplarımızdan kazanç sağlamamızdır. Bu zeka gerektirir; akıllı insanlarla aptal insanlar arasındaki fark budur.