Duygu T.

Duygu T.
@dramatist
Kimse bir şeyi hakkı olduğu için yapmaz. Yapmak istediği için yapar.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Öyleyse nasıl yaşarsak yaşayalım, hepimiz er ya da geç ölecektik ve bu durumda, yaşamak aslında sadece ölmeyi beklemek değil miydi? Ve eğer bu doğruysa, neden yaşama zahmetine katlanıyorduk? Ben neden yaşıyordum?
Sayfa 116·Kitabı okudu
Yani aslında Tanrı olmasa da olur da, ama işte öyle bir varlık yoksa, o zaman bizim için pek çok şey anlamını yitirir. Para gibi mesela.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Bize ne yaparlarsa yapsınlar, kimseye bir şey anlatmadan yaşamaya devam ettiğimiz sürece, belki bir gün, eşyaya dönüşür müyüz?
Sayfa 43·Kitabı okudu
Sürekli konuşan sorun çıkaran ve her şeyi büyüten tek varlık insanoğlu.
Sayfa 42·Kitabı okudu