Herkese merhabaaa
Nabersinizzz?
Dili o kadar akıcı ve sade ki kendinizi hemen Laurel olarak buluyorsunuz. Ki ben mektup okumakta zorlanan birisiyim,(Milena'ya Mektuplar'a selam olsun) beni bile evrenine aldı götürdü istediği yere. Okumakta zorlanacak mısınız? Evet maalesef çünkü gözleriniz dolmuş olacak Dramseverlere tavsiye ederim
Kitap o kadar acıklıydı ki kaldıramadım ara verdim okumaya. Bir insanın hayattaki her şeyi kaybedişinin çok etkileyici bir öyküsüydü bu kitap. Dramseverlere şiddetle tavsiye edilir.