Kelimeleriyle can yakan Emir ve güçlü görünmeye çalışan ama bir o kadar da güçsüz, oldukça zor şeyler yaşamış olan Melek'in hikayesini okuyoruz. Dikkat! kitabın başından bir yere kadar Emir'den nefret edebilirsiniz. Onların hikayesi şirketin başındaki Emir'in asistanının 1 ay süren izni nedeniyle giden çalışanın yerine Melek'in dahil olmasıyla başlıyor. Başladığı ilk günden sakarlık yapan Melek, zaten sinirli olan patronunu daha da sinirlendiriyor. Emir kıza ters davranıyor, pes etsin diye bekliyor fakat Melek onu şaşırtıp işe devam ediyor. Gel zaman git zaman iş nedeniyle yurt dışına gidip yalandan nişanlı rolü yapan çift gezi dönüşünde Türkiyeye gerçekten evli olarak dönüyorlar. İşin içinde bir de Melek'in kanser hastası olup da ölüme adım adım yaklaşan annesi var , Melek'in hayattaki tek tutanağı, annesini de üzemiyor fakat bir süre sonra anlaşmalı evlendiklerini söylese de annesi bir gün birbirlerini sevebileceklerini dile getiriyor.Emir annesinden göremediği anne şefkatini Melek'in annesinden görüyor. Emir ve Melek, annesinin vefatının ardından birbirlerini daha iyi tanıyorlar. Tam da iyi anlaşmaya başladıklarında başlarına bir olay geliyor. Bu olay nedeniyle Melek ve Emir'in arasındaki mesafe daha da açılıyor. Kitabın geri kalanı Emir'in kendini Melek'e affettirmeye çalışmasıyla geçiyor. Sonra bir bakmış ki Melek'e meftun olmuş. Kitap bittiğinde Melek'in yerinde ben olsaydım affedebilir miydim diye düşündüm. Ve cevabı bulamadım. Hâlâ da sorguluyorum. İki karakterin de başından çok olay geçti çok zorluk atlattılar. Yazarın kalemine ve yazım diline bayıldım. O kadar akıcıydı ki. Sizlere de öneririm. Mutlaka bir şans verin derim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha ne kadar ömrü kaldığı bilinmeyen , kalan vaktini doya doya yaşamak isteyen ve dünyayı dolaşmak isteyen bir ana karakterimiz var . Bir de geçmişi olmayan ve belki de geleceği olamayacak , hafızasını kaybetmiş karakterimiz Baran . Ana karakter kızımızın adını vermeyeceğim , okurken siz bulacaksınız . Baran kendi deyimiyle " Başkanın Kızı'na " her gün bir isim veriyor ve ona öyle sesleniyor . Başkanın Kızı da tek bir kişi değil bir sürü kişiye bürünüyor . Başkanın Kızı kalan ömrünü " Ölmeden Önce Yapılacaklar Listesi " ni yaparak tamamlamak istiyor . Bazı tesadüfler sayesinde Baranla karşılaşıyor ve listeyi onunla birlikte tamamlamaya başlıyor . Baran ve Başkanın Kızı çocukluktan birbirlerini tanıyorlar ve Baran Başkanın Kızı'nın çocukluk aşkı fakat Baran kaybettiği hafızası nedeniyle Başkanın Kızını hatırlamıyor . Bir şekilde hayat onları ikinci kez karşı karşıya getiriyor . Başkanın Kızı Baran onu hatırlamasa da onu sevmeye devam ediyor ve pes etmiyor . Baran hayata olan umudunu kaybetmiştir fakat ana karakter kızımız yaşama körü körüne bağlıdır ve hayatın değerini iyi bilmektedir . Kendisi de hasta olmasına rağmen Baran'ı iyileştirmeye çalışıyor . Birbirini takip eden sayfalar boyunca Başkanın Kızı'nın adının ne olduğunu ve Baran'ın karakterini çözmeye çalıştım . İki gencin arasındaki masum aşk hikayesini , hayata tutunmaya çalışan kızımızın hayattan vazgeçen çocuğa öğretmeye çalıştılarını okudum . Kitapla birlikte bazı şeyleri ölmeden önce değil yaşarken yapmak gerektiğini anladım. Ben kitabı çok sevdim zaten iki gözümün çiçeği Nagila ne yazsa okurum demiştim , beni bir kez daha kendine hayran bıraktı . Sizlerinde bu kitaba bir şans vermesini çok isterim .