Deliyiz ama şairane,duygusalız ama mantık dahilinde,biraz yıkığız ama yüzyılın gereği, çokça ümtikarız çünkü kendimizi tanıyoruz,beklentimiz düşük, neşemiz yerinde lakin şımarık değiliz; tutkumuz ruhumuza.
Bırak hayat sana rağmen değil,seninle birlikte aksın.”Düzenim bozulur ,hayatımın altı üstüne gelir”diye endişe etme .Nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmayacağını?