sude

sude
@drehoi
onu yalnızca dokunarak, yalnızca koklayarak bile tanırdım; kör olsam bile nefeslerinden, ayaklarının yere vuruşundan tanırdım. ölmüş olsam bile, dünyanın sonu gelmiş olsa bile tanırdım onu.
Sayfa 135
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“seni çok mu yalnız bıraktılar sevgilim?”
“ah bir olabilseydik ağabeyciğim, biz de bir şeylerden yana olabilseydik.” tuğrul, “ya da bir şeyler bizden yana olsaydı,” diye tamamladı.
Sayfa 164
dünya, benim gibi insanlarla dolu mahallelerden meydana gelseydi, bir beton çölüne dönerdi
Sayfa 64