Bir insanı tanımanın ne demek olduğunu düşünüyorum. Herkesin doğruları zamanla değişirken, bazen bir olay, bir durum karşısında kendinden hiç ummadığı tepkileri vermekle aslında kimse kendini bile tam anlamıyla tanıyamazken, bir insanı tanımaya nerden başlamalı?