Lamia

8/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2020 8. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 21 Nisan 2020 22:46
Aslında herkes bu kitabın bir böceğe dönüşen insanın hikayesi olduğunu düşünür ama daha dikkatle bakarsak bu aslında günümüzde de yaygın olan bir çok insanların hatta ailelerin insana böcekmiş gibi davranmasını , onları dışlamasını anlatıyor. Karşıdaki insanın yaşamış olduğu duygular, o dışlanmışlığın verdiyi acıyı mükemmel bir şekilde açıklıyor Kafka. Yazar burda ayrıca o zamandakı sosyal durumuda gözler önüne seriyor . Daha ilk sayfadan Gregor böceğe dönüştüğünde ilk olarak neden bu halde olduğuna deyilde nasıl işe gidemediğini düşünmeye başlıyor ve onun için çözümler üretmeye başlıyor. Yani insanlar artık kazanacağı parayı kendi canlarından, sağlığından daha çok düşünmelerine dikkati çekiyor.. Kafkanin okuduğum ilk kitabıydı ve çok beğendim herkese tavsiye ederim. Mutlaka size katacağı birşeyler olacaktır)..
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,2bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Lamia

, bir kitap okudu
8/10
·112 syf.··
Beğendi
·
33 saatte okudu
·
2020 8. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,2bin okunma
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
1000Kitap
Sürekli değişen, hiç kalıcı ve samimi olmayan insan ilişkileri..
1000Kitap
Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter..
Edebiyat