Xxx

Xxx

, bir kitap okudu
10/10
·248 syf.·
2026 1. kitabı
Şermin Yaşar
9/10 · 13,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Onu unutacağımı sandığım da olmuyor degildi. Ama unutmak insanın yapacağı değil başına gelen bir şeydir ve benim başıma gelmedi."
Sayfa 75·Kitabı okudu
Aslında kalbim biraz kırık. İşler bu hale gelmeyebilirdi. Hani duvardan kaldırdığın çerçevenin izi, orayı yeniden boyayana kadar öylece kalır ya... Bilmiyorum, belki de artık badana zamanı gelmiştir Osman.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Ayrılık ya da ölüm farketmez, bir yokluğun üstüne her şeyi yeniden yaşanabilir bir vakte ayarlamak gerekir, çok iyi biliyorum.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Artık yoldan geçip gidenler bile kalbimi kırabiliyor.
Sayfa 58·Kitabı okudu