Derya Budak

Derya Budak
@dryabdk
Bir cümle kaldı yalnız aklımda:"Güzel bir gün ve ben yaşıyorum." -Oğuz Atay !!! Mesaj atmayınız!!!

Derya Budak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·90 syf.·
2022 3. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Argonotlar, mühim olan yaşamak değil, denizlere açılmak, derlermiş. Marazi bir duyarlığı olan Argonotlar olarak, biz de diyelim ki hissetmektir mühim olan, yaşamak değil."
Sayfa 175 - Can Yayınları·Kitabı okudu
" Baştan beri sadece hayalci olmayı istedim. Yaşamaktan bahsedenleri yarım kulak dinledim. Olduğum yerde olmayana, asla olmadığım şeye ait oldum hep. Ne kadar değersiz olursa olsun, ben olmamak kaydıyla her şeyi şiirsel buldum. Ben bir tek hiçlik 'i sevdim. "
Sayfa 138 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"En çok anlamak yoruyor bizi. Yaşamak, düşünmemektir."
Sayfa 162 - Can Yayınları·Kitabı okudu