Beni dün gören herkes, harap olmuş ve hasta bir genç görmüştü, bugün bakanlar ise yarılmış dudağı ve kırmızı gözleriyle, saçları beyazlamış kambur bir ihtiyar görüyor.
Acaba amacım vasiyetname yazmak mıydı? Asla! Çünkü ne mahkemenin alabileceği bir malım ne de şeytana verebileceğim bir dinim yoktu. Zaten yeryüzünde bende en ufak bir istek uyandıracak ne kalmıştı ki? Elimden kayıp gitmiş bir yaşamdı.