Sibel Doğan

4/10
·222 syf.··
2023 16. kitabı
·
53 günde okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2023 01:12
Uzun zaman sonra bitirdiğim bir kitap oldu. Yeni gelişmeler, alışma süreci derken… Velhasıl geri dönüş yaşanacak umarım Kitaba başladım bitirdim evet kahramanımız açlıkla cebelleşti gerçekten. Kimse aç kalmasın bu hayatta. Kitaptan bu yüzden sıkılarak bitirdiğimi söyleyebilirim. Kahramanımız bir yazar ama ilham için zor koşullarda yaşıyor. Sonunda herkesin aklına gelen o şeyi yapıyor tahminleri alabilirim bu durumda bir kişi ne yapmalı sizce? Tasvirlerle doluydu, kahramanımız açlıkla boğuşurken absürt çok şey yaptı. “Noluyor ya şimdi ?” dediğim anlar oldu. (Açlığına verdim). Böyle bir kitaptı benim için açıkçası, okuyanlar varsa onları da dinlemek isterim.
İnceleme
AçlıkKnut Hamsun · Ren Kitap · 202335,8bin okunma
lesyevilzan isimli okura yanıt verildi
Sibel Doğan
lesyevilzan bu öneriyi daha çok beğendim teşekkür ederim 🙏
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
4/10
·222 syf.··
2023 16. kitabı
·
53 günde okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2023 01:12
Uzun zaman sonra bitirdiğim bir kitap oldu. Yeni gelişmeler, alışma süreci derken… Velhasıl geri dönüş yaşanacak umarım Kitaba başladım bitirdim evet kahramanımız açlıkla cebelleşti gerçekten. Kimse aç kalmasın bu hayatta. Kitaptan bu yüzden sıkılarak bitirdiğimi söyleyebilirim. Kahramanımız bir yazar ama ilham için zor koşullarda yaşıyor. Sonunda herkesin aklına gelen o şeyi yapıyor tahminleri alabilirim bu durumda bir kişi ne yapmalı sizce? Tasvirlerle doluydu, kahramanımız açlıkla boğuşurken absürt çok şey yaptı. “Noluyor ya şimdi ?” dediğim anlar oldu. (Açlığına verdim). Böyle bir kitaptı benim için açıkçası, okuyanlar varsa onları da dinlemek isterim.
İnceleme
AçlıkKnut Hamsun · Ren Kitap · 202335,8bin okunma
lesyevilzan isimli okura yanıt verildi
Sibel Doğan
Ben de hiç iz bırakmamış vaktimi ayırıp tekrar bunu mu okumalıyım okunmamışlara şans mı vermeliyim 🤷‍♀️