kelebekyetkisi
Takip Et
kelebekyetkisi
@dtblueangel58
Sıkı Okur
“Yâ’lel- İslâm” *Kişi kendisinin aynasıdır.*
Öğrenci-Anne
Lisans
1994
155 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 4/12
226
Kitap
0
Takip edilen
46
Takipçi
22
İnceleme
663
Alıntı
9
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Mikail Balcı
@Ogretmen_Okur
·
Ya sizce?
... bence sonu iyi biten her şey güzeldir.
Sayfa 217 - Alfa Basım Yayım Dağıtım, 1. Basım, Ekim 2023.
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Ben Amir
Sinan Akyüz
kelebekyetkisi
Bazı sonlar kötü bitmeli, tekerrür eder olaylar zaman mekan ve insanlar değişir ve bu tekerrürlerden ders çıkarmak gerekir. Netice itibarıyla her son iyi bitmemeli, istisna dahilinde bile değildir ki kaideyi bozmaz diyelim.