Kitabın bana tek faydası Fuzuli’nin Leyla ile Mecnununu okuma kararı alıp sipariş etmem oldu.
Divan edebiyatının, aşkın, tasavvufun da içine yerleştirildiği saçma bir macera. 2 şer 3 er sayfa atlayarak okudum “a bu neydi şu neydi “deyip geri dönme ihtiyacım olmadı. Aslında divan edebiyatından güzel örnekler, Osmanlı tarihi ile güzel bilgiler ve hikayeler var ama kitabı tam sevdim derken bir anda yine o saçma Babil Cemiyeti hikayesi karışıyor ve okuyucuyu itiyor. Bir parşömenin (aslında çilek parşömen yapımında kazana atılıyor) ağzından aktarılan bir hikaye. Hele ki bir kitabı bitirmeden diğerine başlayamayanlardansanız yandınız. İskender Palanın tek sevmediğim kitabı oldu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Muhteşem bir hiçbir şey göründüğü gibi değildir hikayesi. Kısa ve öz. Ama keşke yüzlerce sayfaya yaysaydı yazar uzun uzun olayları detaylandırsaydı dedim. Mutlaka okunması gereken bir kitap.