Vicdanımın rahatlığıyla kenara çekildim. Duamdır; iyi ya da kötü herkes hak ettiğini yaşasın.🙏🕊
Merhameti olmayan kalpten korkarım, o yüzden hep duamdır, merhameti olana denk düşelim. Cahit Zarifoğlu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Onun vicdanı beni ğörmedi.
Ey ilahi, iki cihan arası kulluk duamdır: Beni O, kuluma hiç bir alemde buldurma."
Duygu ve Düşünce
duamdır ismim kadar değerli, soy ismim kadar azimli
Vicdanımın rahatlığıyla kenara çekildim. duamdır; iyi ya da kötü herkes hak ettiğini yaşasın.
Senin için duamdır:
Umarım kendini dirhem dirhem verilen bir sevgiye layık görmezsin.