dudu koç

dudu koç
@dudu_elfida
“en güzel şeyler bir anda olanmis..“
hayır belki de kendimi yaşanacak güzel günler için saklamamıştım; belki de sadce duygularımda her zaman biraz geç kalıyordum.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Reklam
bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? çünkü sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. ya hiç sevmemişsem bu güne kadar? bir kitaba başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde.
Sayfa 63·Kitabı okudu
yeni bir dil öğrenebilmek için, hiç dil bilmemek gerekliydi.
Sayfa 62·Kitabı okudu
yahu ben kendimi çok ihmal etmistim, her şeyi bir sonraki güne bırakmıştım.
Sayfa 60·Kitabı okudu
her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam